,

Six summer looks! ☼

5:03 p.m.

Hoihoii! De laatste dagen is het zulk mooi weer! Echt heerlijk warm. Ook vandaag, ik heb de hele dag lekker in het zonnetje gezeten en gelopen. Maar natuurlijk ben ik ook naar school gegaan, want mijn vakantie is weer over.. Bah.. Maar de zomer is er al weer bijna, haha! Wat ook betekend dat we bijna een jaar bestaan! Woehoee. Wat gaat de tijd toch snel haha.
Voor vandaag heb ik een paar heerlijke zomerse frisse looks voor jullie uitgezocht. Ik heb weer niet veel tijd want morgen ga ik lekker een weekendje Arnhem. Wat eigenlijk een weekendje shoppen betekend, hahha! Ik heb er zoveel zin in! Dus daarom moet ik vandaag al mijn huiswerk en leerwerk voor volgende week doen, bah.. Maar goed, alles voor schoppen!
Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vinden! Liefsss, Sofie ❤️❤️



You Might Also Like

3 Reacties

  1. Zou al deze outfits wel willen hebben! Vooral die van Abercrombie is echt super leuk. :) Is echt een van mij fav merken. Isabella x http://isafashionebella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10:17 a.m.

    Wauw en weer een super mooi bericht Sofie! Ik vind het super leuk dat je inspiratie looks doet. En ik weet al wat ik aan ga doen deze zoemer hihi

    Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen