Favorite instagram accounts!

6:15 p.m.

Ik ben de laatste tijd een paar hele leuke instagram accounts tegen gekomen! Ik heb er echt zo veel zin in deze met jullie te delen. Ik loop al een paar dagen met het idee om een 'instagram favourite' bericht te maken, YAY!



Heeeyy allemaal!! Vandaag heb ik voor jullie een insta account inspiratie bericht. Ik heb mijn top vier insta accounts voor jullie gezocht en ik hoop dat jullie er wel iets aan hebben haha.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze vier insta accounts vinden en welke vier vind jij het leukst?

Mijn eerste favoriete account is @lesofie. Dit heb ik gekozen omdat ze hele mooie foto's heeft en ook hele inspirerende foto's.






Mijn tweede favoriete instagram account is @fashionseternal omdat ze altijd leuke fashion dingen hebben en zoals jullie misschien al weten, ik hou van fashion!


 




Mijn derde favoriete instagram account is van @nashgrier omdat hij super leuke foto's heeft en hij is er ook wel mee bezig om alles mooi te houden dat vind ik wel leuk om te zien, hihi!

      



En mijn laatste favoriete instagram account is van @disfordazzle. Zij is ook een blogger en ze is ook vlogger, deze vakantie zijn ik en Sofie vandaan om ons eerste video bericht maken! Abonneer je ook alvast?






Ik hoop dat jullie het bericht leuk vonden en ik hoop dat jullie ook een kijkje gaan nemen, dikke kus, L xx

     Follow us on Facebook   |   Bloglovin'   |   Instagram from Lotte   |   Instagram from Sofie

You Might Also Like

3 Reacties

  1. Anoniem9:03 a.m.

    Oh may god, i love disfordazzle! Even it's in Dutch, i alway love her.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn hele leuke insta's, de eerste kende ik nog niet, de andere wel ;)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk bericht, zelf ben ik ook fan van Nash... Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen