,

Shoes inspiration

5:00 p.m.


Ben jij ook zó gek op schoenen? Ik wel! Daarom heb ik voor jullie een inspiratie bericht gemaakt. 
Ik heb allemaal schoenen voor jullie klaar staan. Ik hoop dat jullie er toch ook iets aan hebben (:
Al benieuwd? Lees snel verder! En wie weet zijn er schoenen die jij leuk vind.



Schoenen, schoenen en nog eens, schoenen! Ik denk dat elk meisje wel gek is op schoenen. Ik in ieder geval wel, en daarom ben ik opzoek gegaan naar een leuk onderwerp over schoenen.

Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om voor jullie een, Shoes inpiration bericht te maken.
Ik ben op tumblr wezen kijken, naar welke schoenen ik echt de hele tijd tegen kom.
Ik hou dit bericht lekker kort, want het gaat tenslotte over de foto's!





















Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vonden, ik in ieder geval wel. Reageer wat jouw favoriete paar zijn! Verder hoop ik dat jullie er iets aan hebben gehad! Tot volgende week.

   Follow us on Facebook   |   Bloglovin'   |   Instagram from Lotte   |   Instagram from Sofie

You Might Also Like

3 Reacties

  1. Anoniem11:27 p.m.

    I love the creepers😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4:53 p.m.

    Thank you so much, i love this, and i love all your posts! Love from England x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit bericht is zo leuk! Ik hou van de paarse hakken

    BeantwoordenVerwijderen