,

Easter DIYS❤️

9:34 p.m.


Hoihoi! Het is al bijna weer Pasen en daarom wilde ik voor vandaag een leuk Do It Yourself bericht maken speciaal voor pasen! Zelf vind ik het erg leuk om tijdens Pasen leuke dingen te knutselen, en met de familie te doen. Ik ben opzoek gegaan naar leuke dingen, die ik zelf ook ga maken haha.




Als eerst is het natuurlijk super leuk om kaartjes te sturen naar familie leden of je vrienden? Ik vind dat wel altijd zo leuk om kaartjes te krijgen! Maar het is toch leuker om de kaartjes ook nog zelf te maken? Deze zijn echt heel simpel te maken! Eerlijk gezegd hoef ik hier niks bij uit te leggen. Door goed naar de foto te kijken kun je al snappen wat je zou moeten doen. Wees lekker creatief en maak er iets moois van!


Het volgende is gewoon super schattig. Je kunt starten met een simpele lege glazen pot. Met witte vilt knip je de basis oren uit. Vervolgens met een andere kleur naar keuze (hier is roze gebruikt) knip je de binnenoor uit. Deze plak je op elkaar en plak je op de deksel van de pot. Vervolgens teken of plak je een gezichtje op de pot. Als laatst doe je er lekkere paaseieren in! En voilà het is klaar. Super simpel!


Eieren, eieren en nog eens eieren! Iets wat echt bij Pasen hoort tegenwoordig zijn natuurlijk de eieren! Het is altijd leuk om ze samen met je familie te versieren. Maar als decoratie is het ook heel mooi! Wees dus lekker creatief met de eieren.

Dit waren drie hele simpele DIY'S die je misschien wat inspiratie kunnen geven voor Pasen! Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne paasdagen. Tot volgende week! Liefs, Sofie xx

You Might Also Like

2 Reacties