High Waisted Short

4:08 p.m.





Hoihoi! De lente is begonnen. De zon schijnt weer heerlijk en de lucht is helder blauw! Dat betekend maar één ding, KORTEBROEKJESS! Haha. Ik hou re zoveel van om ze in de zomer te dragen! Net als van jurkjes en rokjes. Maar voor die moet ik nog even verder zoeken.


Vorige week was ik in Arnhem om te shoppen. En daar in de Primark heb ik zoveel leuke dingen gekocht! Onder andere dit broekje. Hij was $13,- Dus ook nog eens goedkoop. Toen ik hem zag was ik meteen verliefd, maar wat vind jij van mijn broekje? Het is een super leuk gebleekt high waisted short. En staat super leuk in de zomer met zomerse kleding!
Klik hier om naar de Primark site te gaan. Tot volgende week ❤️Sofie


You Might Also Like

3 Reacties

  1. Love those shorts! I can't believe how cheap they were. Great buy!

    www.sophieslittlesecrets.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:27 p.m.

    Super mooi bericht sofie! en een super leuk broekje xxxx femke

    BeantwoordenVerwijderen