The split shirt.

11:38 a.m.


Hoihoi! De laatste dagen zie ik heel veel mensen met split shirts. Ook in de winkels kom ik ze vaak tegen en zie ze vaak in tijdschriften. Daarom wilde ik een bericht schrijven over deze nieuwe trend. Zelf ga ik natuurlijk ook opzoek naar een split shirt want ik vind ze zelf ook super mooi! Ik moet zelf eerlijk zeggen dat dit shirt perfect is voor festivals. 



Het T-shirt is wel super simpel, maar door de splijt in de zij maakt hij het toch iets specialer. Wat ik vooral leuk vind is dat er verschillende hoogtes zijn van deze split. Sommige zijn wat hogen dus zie je een stukje huid, andere zijn weer lager of hebben een normale hoogte. Zelf zou ik dit shirt dragen met een skinny jeans of een legging met lage all stars. Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vonden. En wie weet loop jij binnenkort ook met een split shirt rond! Liefs, Sofie. 

You Might Also Like

1 Reacties

  1. Anoniem6:59 p.m.

    Super leuk bericht sofie! Ik vind dit shirt ook super leuk xxx femke

    BeantwoordenVerwijderen