, ,

Instagram inspiration looks❤️

8:27 p.m.


Hoihoi! Aangezien de winter al bijna voorbij is en de meeste mensen (ook ik hahah) al een lente gevoel krijgen wil ik toch voor vandaag me weer op de winter richten. Daarom ben ik opzoek gegaan naar leuke instagram inspiratie looks. Ik wilde de foto's graag zelf maken, maar ik heb erg weinig tijd deze week en omdat school ook weer bijna begint moet ik me ook daar weer op gaan concentreren. Maar ik heb mijn best gedaan en toch een leuk bericht geschreven!

Ik heb zes looks voor jullie uitgekozen. Deze looks spraken mij erg aan. Allemaal verschillend maar toch passend bij elkaar. Wow die zin is raar, hahah. Maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet overbrengen. Naja ik bedoel, alle looks zijn door een ander uitgekozen maar toch hebben ze zoveel met elkaar gemeen. Dat is iets wat ik erg leuk vind van mode. Alles is zo verschillend van elkaar maar toch ook niet. 
Weer terug komend op mijn bericht, anders blijf ik maar door praten over iets randoms hahaha. Ik hoop dat er ook een look bij ziet die jou aanspreekt. En ik hoop dat ik volgende week weer meer tijd heb om ook zelf foto's te maken! Verder allemaal een fijn weekend. Heel veel liefs x

Credits @Heyitstika


Credits @Withlovenees




Credits @Desertdreamz


Credits @Melindaseang



You Might Also Like

4 Reacties

  1. Anoniem8:40 p.m.

    Lovely outfits

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw sofie! Je schrijft zulke mooie berichten ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so artsyy!
    if you want to check out my blog:
    unknownkc.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen