Februari favorites

5:39 p.m.


Hoi hooi! Voor mij is het nu eindelijk vakantie, yay! Dat het vakantie is betekend helaas dat ik het heel erg druk heb en ook bijna geen tijd heb om een leuk bericht te schrijven. Daarom zeg ik meteen even dat mijn bericht voor vandaag misschien niet een van dé leukste is en ook niet een van de uitgebreidste. Maar toch hoop ik dat jullie het bericht voor vandaag ook wel leuk zullen vinden!



Ik heb mijn favourites van februari voor jullie uitgekozen. Dit keer heb ik me aan een thema gehouden, naturel. Dus ben ik op zoek gegaan naar natuurlijke kleuren. (Dit was echt niet moeilijk, want zelf ben ik dol op naturel!) Ook heb ik wat meer make-up spullen gepakt. Maar zoals je ziet, heb ik niet heel veel spullen gepakt gepakt haha. Nee ik heb maar een paar voorwerpen wat écht mijn favorieten zijn!


• Om te beginnen met mijn ketting, deze heb ik op mijn verjaardag van mijn moeder gekregen. Inmiddels draag ik hem al twee jaar en ben ik er nog steeds dol op!
• Ook zie je weer mijn lipstick die je ook in een eerder bericht kunt zien op de site. Dit is echt mijn favoriete kleur omdat de kleur niet te vel is maar het geeft wel een mooi tintje.
• Heel simpel een NUDE pallet van essence, ook één van mijn favoriete palletjes.
• En natuurlijk wat mascara. Zelf draag ik niet dagelijks mascara, maar er zijn dagen dat ik ook mascara draag en dan het liefst deze van L'ORÉAL PARIS.
• Tot slot mijn iPhone. Deze op de foto is van mijn zus, aangezien die zo mooi op de kleuren aansloot. Maar we hebben dezelfde telefoon en ik hou er zoveel van. Ook al laat ik hem erg vaak vallen, oeps... Maar hij houd me verbonden met zoveel vrienden wat echt fijn is!

Dit waren mijn favourites voor deze maand, ook al is de maand bijna afgelopen hahah.
Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben gehad en voor de gene die nu vakantie hebben, fijne vakantie! En tot volgende week, liefs!


You Might Also Like

3 Reacties

  1. Anoniem6:59 p.m.

    Love the lipstick color

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat natural thema :) Ik ben ook dol op mijn iPhone!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk al die spullen! Je schrijft echt hele mooie berichten

    BeantwoordenVerwijderen