, ,

Five different hairstyles

4:50 p.m.


Hoihoi! Vandaag heb ik weer een beauty&fashion bericht voor jullie. Ik heb namelijk vijf
verschillende leuke hairstyles voor jullie. Zelf vind ik dat er een paar hele leuke tussen zitten. Ik heb er wat meer verschillenden tussen gedaan omdat niet iedereen lang of kort haar heeft. Deze haar stylen heb ik van google. De foto's zijn dus niet zelf gemaakt. Er zitten een paar simpele bij die je dus bijvoorbeeld naar school kunt dragen. Want ik denk dat iedereen wel eens wat anders wilt dan altijd los haar of altijd weer een staart in. Ook zitten er een paar bij die wat ingewikkeld zijn. Deze kan je mooi op speciale gelegen heden dragen of misschien als je s'ochtends meer tijd hebt? Wat mij na afloop is opgevallen is dat ik nogal veel knotten erbij heb zitten. Maar dat is eigenlijk wel een voordeel aangezien het weer warm weer wordt en ja, wij weten allemaal hoe vervelend het is al dat haar in je net als het zo warm is! hahah.
Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vinden. Een heel fijn weekend! En tot volgende week. x




Waterfall  Het is niet een echte waterfall hairstyle maar een soort look a like ervan. Ik vind dat deze lekker simpel is maar hij ziet er zo strak uit! Wie zegt dat simpel niet mooi is? Deze haarstyle is gewoon perfect voor een lange schooldag. Lekker het meeste haar uit je gezicht en je ziet er toch mooi uit! 




Messy bun  De messy bun. Iedereen kent hem wel. Maar vinden jullie hem ook altijd zo lastig om te maken? Als ik het zelf probeer lukt het me nooit. Daarom is deze uitleg toch wel handig voor de perfecte bun! Hij is super simpel en zo snel klaar. 




Knot  Zelf ben ik er dol op als je iemand een donut knot draagt. Maar met de vlechtjes er om heen ziet het er nog schattiger uit. Deze is ook erg simpel als je het een beetje onder de knie krijgt. Zelf vind ik het erg leuk dit thuis te dragen of in de zomer.




Messy fall knot Ik heb eigenlijk geen idee hoe deze knot heet. Maar wel weet ik dat ik er dol op ben! Hij ziet er zo perfect uit. En met de uitleg is alles nog simpeler. Deze knot is echt perfect om naar school te dragen.



Hair  Ook hiervan heb ik geen idee hoe dit kapsel heet, maar ik vond hem zo mooi! Ik weet niet precies waarom aangezien hij echt heel simpel is. Maar het spreekt me zo aan. Het is zo simpel te maken en voor lang of kort haar te gebruiken. Ook erg leuk voor op school.


You Might Also Like

3 Reacties