,

10 spring/summer outfits

6:06 p.m.

Hoii hooii!! Ik vond het helemaal een leuk idee om 10 lente/zomer outfits te laten zien, maar nu is dit weer zie... Denk ik echt gewoon niet meteen aan de lente, gadver wat een vies weer :(. Maar gelukkig zijn er meer dagen in het jaar, haha. Daarom heb ik 10 lente looks, voor de koudere én warmere dagen.


Jupp.. Ook zomer ja. Sommige outfits zijn gewoon veelst te koud voor in de lente, je kan bij sommigen wel een legging dragen, maar bji korte broekjes, vind ik echt niet mooi...


Dit is de eerste look, hij is best wel simpel, en deze kan gewoon gedragen worden op een warmere lente dag. 

Top: Zelf gemaakt.
Short: H&M.
Jas: H&M.
Schoenen: Primark.
Haarband: Forever 21.



Dit is de tweede look. Deze ga ik zeker weten dragen, hij is zo stoer en cool tegelijk. I love it! Ook weer op een warme lente dag. Maar kan natuurlij ook op een wat koudere zomerdag.

Top: Pieces.
Short: Bershka.
Jasje: Primark.
Schoenen: H&M.
Hoed: Primark.


Ja, ik weet het, ik moest de blouse strijken ;'). Maar daar had ik gewoon geen tijd voor.. Dit kan je heel verschillend dragen, het blousje gewoon er overheen, je kan 'm om je middel doen en je kan er bijvoorbeeld ook een knoop op je middel deooen, als je snapt wat ik bedoel. Deze kan je denk ik het beste in de lente dragen :)

Jurkje: H&M.
Bandeau: Primark.
Spijkerblouse: Pieces.
Sokken: H&M.
Schoenen: Primark.
Riempje: Zat bij een rokje van de Primark.


Deze is voor de koudere dagen, dat is zeker, haha. Ik heb er niet veel over te vertellen. Ik vind het wel heel mooi omdat bordeaux mijn lievelings kleur is :).

Trui: Boohoo.
Shorts:H&M.
Schoenen: Primark.
Sokken: Primark.


Deze vind ik SUPER leuk. Ik denk dat dit mijn favoriete is samen met de tweede outfit. Deze is wel voor de zomer, ik kan het dragen met een legging maar dan moet ik er wel andere schoenen onder doen want dat gaat niet werken met een legging er onder.

Top: Bershka.
Rokje: H&M.
Kimono: Skooter.
Schoenen: Primark.
Zonnebril: Volgensmij Etos.


Het is maar even dat jullie het weten, ik kan echt niet omgaan met witte broeken of schoenen. Ja, het is echt waar, deze all stars waren wit :o. Ik denk dat ze beter beige hadden kunnen zijn, haha... Ik vind kant trouwens echt heel mooi, heel classy maar ook heel schattig.

Top: Bershka.
Short: Bershka.
Vestje: Primark.
Schoenen: Converse.
Ketting: Primark.


Ik weet niet waarom deze rok KNALORANJE lijkt?! Want dat is hij dus niet, hij is knalroze :) 

Top: H&M.
Rokje: H&M.
Schoenen: Primark.


Deze is schattig voor in de zomer maar ik denk dat je dit beter kan aan hebben voor als je uit eten gaat, niet naar en dagje strand ofzo, want hij is daar wel ietsjes te net voor, haha. Ik heb er ook een strak rokje bij gedaan omdat hij anders wel iets te kort is na mijn mening.

Shirt: Ik heb echt geen idee.
Rokje: Pieces/
Schoenen: Primark.




Dit had ik vandaag aan, maar dan met een legging en zonder zonnebril. Zoals ik al aan het begin had vermeld, het was vandaag echt vreselijk weer... Maar dat maakt goed dat ik vandaag voor ee nweek vakantie heb, WOOHOO!!

Jurkje: Primark.
Vest: Ik weet niet waar hij vandaan komt maar het merk is Sutherland, zou dat dan ook een winkel zijn?
Schoenen: H&M.


Dit was het bericht, ik heb hier eigenlijk best lang aan gewerkt vind ik zelf :o. Maar ik heballe tijd want ik heb vakantie, oh yeah. Hebben jullie al vakantie gehad? Of hebben jullie net zoals ik, nu vakantie. Ik ben heel erg nieuwsgierig. Gaan jullie nog wat in de vakantie doen? Laat het weten in de reacties! Dikke kus, L xx

You Might Also Like

2 Reacties