Amsterdam, shoppen!

8:16 a.m.

Hoihoii! Ik ben zaterdag naar Amsterdam geweest :D. Ik ging daar heen om natuurlijk te shoppen, duuhh. Ik heb alleen wat gekocht bij Bershka, Forever 21 en de H&M.


Ik heb eigenlijk bijna alles bij Bershka gekocht, omdat er een hele grote sale was! Tops waren €1.99, en dat is niet een klein stukje hoor, dat waren wel 3/4 rekken :o. En ook shorts, de waren maar €3.99! Oke, ik heb dus zomer inkopen gedaan... Ehm, dat is omdat alles super goedkoop was oke?!



Linker topje: 1,99; Bershka
Rechter topje: 1,99; Bershka



Linker broekje: 3,99; Bershka
Rechter broekje: 3,99; Bershka
Bloemenkrans: 5,00; Forever 21


Linker topje: 1,99; Bershka
Rechter topje: 1,99; Bershka


Schoenen: 19,99; H&M
Topje: 12,50; Forever 21


Jasje: 10,00; Bershka

En dit is wat ik allemaal gekocht heb ín Amsterdam :). En ik ben er heel erg blij mee. Ik vind het wel bijzonder dat ok geen sokken heb gekocht, ik heb nog wel sokken in de hand gehad maar ik heb ze toch weggelegd... Maarja, dat doet er niet meer toe. Dikke kus, L xx







You Might Also Like

3 Reacties

  1. Anoniem1:47 p.m.

    Cute clothes

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your outfit is perfect! Love the hair band

    www.sophieslittlesecrets.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen