, ,

Girrrlll.. She In!

3:13 p.m.


Heyhoi! Na alle koude donkere dagen (althans in Nederland) wordt het tijd voor de lente. Ik heb een lijst voor jullie gemaakt met alle MUSTHAVES voor dit voorjaar! Ik ben echt ADDICTED aan online shoppen, er is niks beter dan het scrollen tussen kleding van jou favoriete kledingwinkel.



Als je mijn blog al langer volgt dan weet je vast wel dat ik de laatste tijd heel erg into the basics ben, basics maar dan met wat extra. Een prachtig stukje lingerie onder een cropped trui gecombineerd met high waisted vintage jeans. Mijn lijst is gericht op een aantal outfits, maar ook op het combineren van de losse elementen. Nude colours will do the trick!

In ieder geval.. De fabulous mensen van SheIn hebben mij gevraagd of ik een wenslijst wou maken voor hun en dat is iets waar ik helemaal gek op ben! Ik ben veel bezig met lookbooks de afgelopen tijd, dus dit is de perfecte tijd om jullie mijn SPRING OUTFIT WISHLIST te laten zien!


Zit er iets bij wat jij ook ontzettend leuk vind? Onder elke foto staat een link die jou regelrecht brengt naar de site waar jij het product kan kopen! Wat ook ontzettend leuk is om te weten, bijna alle producten zijn rond de 20,- wat dus helemaaal niet duur is. Alle producten in dit artikel komen van de website SHEINDe gebruikte foto's uit dit bericht zijn allemaal van deze instagram pagina. Heel veel liefs x

Ik wil beginnen met deze outfit. IT IS ALL ABOUT GREY. Een lente musthave, want eerlijk is eerlijk.. De lente is niet altijd even warm. Hieronder zie je LOOK-A-LIKE producten voor deze look:
Riem (ik ben dol op deze riem!) 


Voor mijn tweede look ga ik over naar INTIMATES. Vind jij het nog een beetje gewaagd om in een stuk lingerie te lopen? Probeer een bodysuit! Nog een tip: combineer je outfit met een jas. Durf jij net wat meer? Dan heb ik ook een topje voor jullie in de lijst van producten. Voor deze look heb ik ook weer LOOK-A-LIKE producten hieronder.


Zoals ik al eerder heb gezegd, vintage high waisted jeans gecombineerd met een trui! Voor deze look heb je geen uitleg nodig, dit spreekt van zich zelf!


Lente betekend ook bijna zomer! Daarom heb ik toch mijn FAVORIETE bikini op mijn musthave list.

Dit waren een aantal outfits waar ik producten heb gecombineerd van SheIn. Maar nu mijn must have list. Ik heb alles op een rijtje voor jullie. Foto’s van het product en een link zodat ook jij dit product kan kopen! Ben je geïnteresseerd in een product, maar weet je niet zeker of het is wat jij ervan verwacht? Klik op de link en scrol een beetje naar beneden naar reviews van echte mensen.

You Might Also Like

1 Reacties

  1. Anoniem6:00 p.m.

    Wat leuk jouw lijst, moet je vaker doen!! En een hele leuke site met heel veel kleren voor goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen