My messy hair bun!

11:13 a.m.






Hohoihoii! De laatste tijd draag ik meer knotjes. Dus daarom wilde ik jullie vertellen over mijn haar en hoe ik het in een knot doe. Dit is echt heel simpel. Veel mensen hebben een hele uitgebreide manier van doen, maar die van mij is zo simpel als wat en ik vind hem ook super leuk. 


Voor ik begin maak ik mijn haar echt gewoon over de top messy. Ik doe dat zelf altijd door naar voren te buigen en met mijn hoofd te schudden. Ook mijn handen gebruik ik hierbij. Je kunt natuurlijk ook volume pouder gebruiken, maar dit is gratis en geeft je een wat grovere volume en dat is wat ik nodig heb. Als ik dan in de spiegel kijk heb ik gewoon van dat echte heksen haar. En dat is wat je wilt hebben!

Dan maak ik een staart door mijn elastiek er één keer omheen te doen. En dan maak je je knot. Ik zet hem altijd recht op mijn hoofd, of een klein beetje op de zijkant. Maar wel echt bovenop mijn hoofd. Ik zet mijn knot altijd nog vast met een klipje (voor de zekerheid) en doe er nog wat mouse en haarlak in. Ook pak ik wat plukjes bij mijn oren uit mijn knot, zodat dat er ook leuk uitziet. En done! Ik hoop dat jullie dit een leuk bericht vonden. Tot volgende week. Kusjes Sofie❤️

You Might Also Like

3 Reacties

  1. Wauw super leuk bericht en handig ook! Mijn knot wilt nu veel beter xxx lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this look! Have a great rest of the week!

    xo, Bry

    Drissella.Naughty&Nice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem2:39 p.m.

    superleuk !!!!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen