,

Mother's day DIYS

12:02 p.m.


Hoihoi! Iedereen weet het wel, moederdag komt eraan. En ja, iedereen wilt z'n moeder natuurlijk iets super leuks geven. En daarom heb ik wat leuke DIYS voor jullie opgezocht. Zelf ben ik ook van plan deze dingen te doen. Of misschien nog wat meer andere dingen. Ik heb bij alle diys een kleine uitleg gegeven. Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vinden. Liefs, Sofie.


Deze eerste diy is erg bekend. Een zelf gemaakte kaars. Je hebt twee mogelijkheden om deze te maken. Je kunt een kant en klaar pakje kopen om zelf kaarsen te maken. Of je kunt oude kaarsen gaan smelten en een extra lont erbij kopen. Voor meer uitleg van deze diy kun je op internet kijken. 


De tweede diy vond ik zelf echt super leuk. Deze wil ik en voor mijn moeder en voor mezelf maken. Voor het recept van deze body butter klik je hier.


Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik deze al jaren lang zo leuk vind! Maar ik heb er nooit aan gedacht om ze met moeder dag te maken en aan mijn moeder te geven. Voor deze diy moet je een paar nieuwe keuken spatels kopen en deze in een mooie kleur spuiten. Je kunt ze ook gaan verven, maar dat wordt niet zo mooi. Tegenwoordig kun je ze ook zo in de winkel kopen. Maar ik vind het leuker om zelf te maken.


En tot slot, super simpel maar echt heel leuk. Een bosje bloemen. Deze kun je gewoon in de winkel kopen. En je kunt er zelf een leuk kaartje bij doen.

You Might Also Like

1 Reacties