, ,

Room decor ideas

9:08 p.m.


Hey gurls! Ik heb een paar super leuke room decor ideetjes gevonden op pintrest, en ik dacht, waarom deel ik ze niet met jullie?!


 Ik was vandaag bezig met een room decor DIY. Maar de verf (tip tip) droogde niet snel genoeg :(. Balen. Die laat ik dan waarschijnlijk volgende week maandag zien óf ik maar een extra bericht, op woensdag. 

Dit zijn mijn favoriete room decor dingetjes die ik heb gevonden op pinterest.



      

Dit was het bericht. Ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes hier uit konden halen. ik ben van plan om zo'n kledingrek die hierboven zit op mijn kamer te zetten, waar? ik heb geen idee... Maar daar vind ik wel wat op. Wat is jullie favoriete room decor idea van hierboven?? Zet het in de reacties. Dikke kus, L xx

You Might Also Like

0 Reacties