Autumn favorites

3:53 p.m.




Het is EINDELIJK oktober! En dat betekend maar één ding, de herfst komt er weer aan! Ik hou echt van de herfst, het is altijd lekker gezellig, knus en lekker koud. En dan denk ik dat de meeste wel zullen denken, kou? Nee. Geef mij maar warmte! Maar ik heb liever kou :)


Vandaag wil ik een bericht maken over wat ik leuk vind aan de herfst, maar ook wat jullie er leuk van vinden! Dus ik vraag meteen of iedereen lekker fanatiek mee wilt reageren in de reacties, dat is altijd leuk! Nu ik het daar toch over heb, Lotte en ik worden altijd zo blij als we jullie lieve reacties lezen. Het wordt weer tijd dat we terug reageren, haha! 


[foto bron Google, zoekopdracht. Tumblr Autumn fashion.]


Wat vind ik zó leuk aan de herfst?
- Warme chocolade melk!
- Dikke lekkere warme sokken.
- Lekker dicht tegen de kachel aan zitten met een warme denken, om het niet koud te krijgen.
- Gezellig met vriendinnen binnen zitten.
- Buiten lopen door de vallende bladeren.
- Warme kleding aan hebben!
- Super schattige handschoenen en mutsen aan doen.
- De regen horen vallen terwijl ik lekker binnen zit.

En er is nog zo veel meer! Maarr, dit bericht gaat niet alleen over mij..... Ik ben echt heel benieuwd wat jullie leuk vinden van de herfst! En als je de herfst helemaal niks vind, zeg het dan lekker ook! Tot volgende week!❤️

Follow us on Facebook   |   Bloglovin'   |   Instagram from Lotte   |   Instagram from Sofie

You Might Also Like

6 Reacties

  1. Anoniem4:48 p.m.

    Wow, jullie lay-out is echt heeeel mooi geworden!!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! We zijn er zelf ook heel blij mee 😊
      Nog een paar kleine foutjes er uit halen en voilla!

      Liefsx

      Verwijderen
  2. Leuk bericht en super lief dat wij ook mogen zeggen wat wij van de herfst vinden!
    Nou ik hou er van omdatttt, ik san jarig ben! Maar ook van warme chocomelk en de vallende blaadjes die mooi rood kleuren.

    Ps, jullie layout ziet er geweldig uit!
    Kusjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk blogje! Vind je blog ook erg leuk :) Ik ga even verder neuzen hier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, wat een heerlijk artikel! (:
    Ik ben ook dól op herfst, ik bedoel: sweater weather, pumpkin spice everything, de geur van natte aarde nadat het heeft geregend, de knusse avonden thuis als het allang donker is en 's ochtends door het donker naar school fietsen, lekker lezen terwijl het buiten regent en fijne sjaals om als je naar buiten gaat (plus nog zo'n duizend andere redenen, haha).

    De nieuwe lay-out is trouwens echt prachtig geworden!
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem4:04 p.m.

    Kaarsen, warme jassen en chocolademelk geven mij het ultieme herfst gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen