,

Mini autumn lookbook

6:56 p.m.



Pff, het werd weer eens tijd voor FASHIOOONN! Vandaag heb ik voor jullie een mini lookbook, met twee fashion looks. Het zijn herfst looks omdat, logisch, de herfst breekt weer aan. Samen met Sofie gaan we hier nog veel meer berichten van maken. Ben je al benieuwd naar mijn sneak peek? 



Hoi iedereen! Vandaag heb ik een mini lookbook voor de herfst omdat de herfst er natuurlijk aan komt. Ik heb de kleuren er in bewerk die écht bij deze herfst passen, groen, warme tinten (rood, beige, bruin), zwart, bordeaux rood, noem maar op! Hier zijn de foto's ik heb maar 2 looks, omdat ik het natuurlijk vandaag wel af wou hebben!

Deze outfit ga ik zeker weten nog vaker dragen. Ik vind het een hele leuke combinatie met de kleuren, je zou het ook gewoon in de winter kunnen dragen. -Beanie van de Action -Trui van boohoo -Broek van Vero Moda -Schoenen van de Bristol -Lippenstift van de Hema



Deze outfit is een beetje sportief, het is eigenlijk de skaters girly fall outfit haha! Ik vond 'm wel schattig maar stoer tegelijk, de schoenen, de jas en het shirt, aan de stoere kant en de sokken en het rokje waren juist wel schattig. -Jasje, van mijn zus hihi! -Shirt, van de Bristol maar zelf geknipt en opgepimt -Rokje, van de H&M -Sokken, van de H&M -Schoenen, van de Primark Ik had er veel plezier in om dit bericht te maken, en ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren!
Ik hoop dat jullie dit een leuk bericht vonden! Dit was mijn mini fashion lookbook! :)


     Follow us on Facebook   |   Bloglovin'   |   Instagram from Lotte   |   Instagram from Sofie

You Might Also Like

4 Reacties

  1. Amazing photos and outfit!

    http://bluecoastofdreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8:22 p.m.

    Thank you very much, I always wanted an autumn lookbook! I really like it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have that jumper and I love it! Lovely outfits, definitely very fall-sequence :) x

    http://clarkecouture.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem3:58 p.m.

    I really like your new theme, really beautiful! Love from germany

    BeantwoordenVerwijderen